LEGOLAND 2018

18:46


Ahoj!
Jo, vidíte dobře.. ve svých 23letech jsem se se svojí ještě o trošičku starší kamarádkou vydala do Legolandu. Trošku nás omlouvá, že to kamarádka má jako benefit v práci, ale ruku na srdce, já jen čekala, až bude synovec dostatečně starý, abych ho tam mohla vzít a mít ho jako záminku :D. 
A stejně to nebyla moje první návštěva, díky čemuž jsem aspoň věděla co čekat.
My jsme tam byly na začátku září, což je pořád ještě sezóna a pokud tam pojedete ve stejnou dobu, tak je potřeba se připravit na pobíhající děti všude a taky nekonečné řady, které mohou být až hodinu dlouhé u těch nejoblíbenějších atrakcí. Za sebe můžu doporučit raději jet na začátku listopadu, to jsme měli park skoro jen pro sebe. Ale i tak to v září není nic hrozného. Velké fronty byly v podstatě jen dopoledne.. odpoledne už nebyly (skoro) nikde a na těch nejoblíbenějších atrakcích se čekalo max 20min.

Za sebe legoland můžu doporučit, pokud máte doma děti od 6 let, až po puberťáky. Samotné dospělé to asi zas tak moc nenadchne vzhledem k tomu, že opravdu dobré horské dráhy tam jsou dvě a zbytek jsou atrakce hlavně pro děti.


Ještě by mě hodně lákalo podívat se do Europa parku, který je také v Německu, samozřejmě Disneyland v Paříži, Efteling v Holandsku a spoousty dalších. 

A co vy? Baví vás to nebo to je peklo na zemi? 

You Might Also Like

0 komentářů

Pravidelní čtenáři