Z FOCENÍ | POLDOVKA S RENATOU

13:10

Ahoj! 
Po dvou koncertních článcích to chce zas nějaké fotky. Jenže poslední dobou lítám jen mezi bankou, kladenským magistrátem, ČEZem, Bohemkou a prací. Jako malá vítězství beru, že jsem v únoru (a během jednoho týdne) stihla jít na nový piercing a tetování + se objednala na první část rukávu, yaass! Jako velké vítězství beru, že jsem po 11letech zase občan toho mého milovaného Kladna! <3

Ale zpátky k článku. Tím odstavcem nahoře jsem se snažila říct, že na nic jiného nemam čas, tak jsem oprášila jedny z mých nejoblíbenějších fotek, které jsme s Renčou udělaly. Je to už pár roků zpátky focené a jak uvidíte, tak jsem vybrala víceméně "bloopers", protože miluju upřímný smích zvěčněný na fotografiích. Někdy v březnu se s Renčou snad už sejdeme a uděláme nějaké novější fotky :)

//

Hi!
Last two posts were concert (photo)diaries so I decided that for the next post I have to dig some "old but gold" pictures, that we made with my bff Renata. Unfortunately old, because I'm so busy it's not even funny. My mind is full of "adult" stuff because I'm moving to MY (yaai) apartment and there's SO MANY things to take care of, that I dont have extra space for even thinking about photography. BUT hopefully in March we will finaly meet up with R. and we'll do something great - or at least I'll snap her new facebook profile picture. we'll see :) 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Fotky jsou skvělý! Uvolněný a působí prostě příjemně. A Renča je kočka! A doufám, že s pak celým rukávem pochlubíš abych mohla příšerně závidět. Už o něm mluvím roky, ale vždycky se najde něco, co má přednost. Ale doufám, že až se v prosinci vrátíme domů, že konečně nastane ten správnej čas:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! <333

      já se na ten rukáv také chystám už milion let (aspoň 4roky určitě) a pořád jsem to nějak odkládala, až jsem se sama na sebe naštvala:D zatím to bude jen předloktí a celkově mám do detailu vymyšlenou jen ruku od zápěstí k loktu, co bude na paži si nejsem jistá i proto, že tam už tetování mám, tak aby to ladilo všechno :D každopádně, až to bude celé, tak se určitě pochlubím :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři