AUSCHWITZ - BIRKENAU

19:16

Ahoj!
Nějak mi poslední dobu to psaní článků nejde-nebaví. Ale mám takových fotek, co bych ráda zveřejnila ještě. Z Amstru mám před-připravené minimálně dva články a tenhle týden mě čekají koncerty mých dvou nejoblíbenějších kapel, takže zase po delší době concert diaries a v sobotu odjíždíme do milovaného Berlína. Takže psát by bylo o čem, teď aby se našla i motivace, čas a konečně mi začal fungovat v bytě internet.


Takže k dnešnímu článku. Do Oswicimi jsem se chtěla podívat už tolik let., pravděpodobně už někdy od základky, protože tehdy jsem se začala zajímat o holocaust, přečetla jsem všechny možné knížky, viděla všechny dokumenty a tak logicky už chybělo jen tam jet a vidět to vše na vlastní oči. Můj brácha to měl podobně, proto když jsem si v srpnu všimla na Slevomatu "zájezdu" sem, tak jsem neváhala ani minutu a kupovala. A v listopadu jsme jeli.. 

A bylo to přesně to, co jsem čekala. Rozhodně bych se tam jednou podívala znovu sama za sebe, protože jsme se jako skupina podívali jen na ta "nejvíce záživná" místa a nebylo moc času okounět kolem, program byl napočítaný skoro na minuty. I tak bych se výjímečně nebála slevomatu, protože jak jsem řekla, to nejdůležitější jsme viděli a jako bonus průvodkyni,. ale pokud máte možnost se tam jet podívat sami, tak ji využijte a jeďte!

You Might Also Like

0 komentářů

Pravidelní čtenáři