MARS IN AMSTERDAM | 20/3/2018

10:37

Ahoj! 
Tak konečně se po více než měsíci dostávám zpátky k článkům z Amsterdamu. Dneska o koncertu Marsů, aka důvodu proč jsme tam vůbec letěly. Ale ještě mám v plánu jeden Amsterdamský článek a potom se pomalu přesunu do Berlína.


Kdo mě sledujete na soukromém instagramu, tak určitě víte, že jsem byla na dvou koncertech- v Amstru a v Praze. Původně jsem tyhle dva koncerty chtěla shrnout do jednoho článku, jako jsem to udělala třeba s podzimními koncerty Tokio Hotel. Ale teď to prostě musím rozdělit na dva články, protože ty koncerty byly natolik rozdílné zážitky/ a taky nechci nekonečný článek :D.
V Amstru jsme stály vzadu a bylo to fajn, až na to ,že Holanďani jsou všichni dvoumetrový a když se připijou, tak jim je očividně fuk, že skáčou na nohou o půlku menším holce. V Praze jsme naopak byly v první řadě, protože jsme měly meet&greet, ale o tom se rozepíšu až v článku o pražském koncertu.

Moje pointa je, že ať už stojíte v první nebo poslední řadě, tak si ten koncert maximálně můžete užít, tak jako tak. Je to pokaždé jiný zážitek, to jo., ale ani jedno není lepší či horší. (Kéž by tohle někdo řekl mému 15letému já, které čekalo klidně hodiny před koncertem, aby bylo v první řadě) :D.

You Might Also Like

0 komentářů

Pravidelní čtenáři