Z FOCENÍ | Vaneska s rodinkou

18:08

A je to tadyy. První článek! 
Kdyby existoval měřič nadšení, tak by teď dosahoval nejvyšších hodnot. Konečně jsem se dokopala a mám svůj blog, kde budu zveřejňovat svoje fotky a psát si deníčky z koncertů a cestování a tak. Ale dost blbinek. 
O prvním článku jsem nějakou chvíli přemýšlela, nejdřív jsem chtěla napsat o Bruselu, kde jsem byla dva měsíce zpátky, pak jsem si ale uvědomila, že mám pořád v počítači fotky z focení s mojí kamarádkou Anetkou a její rodinkou a i díky prckovi Vanesce jsou některé tak kouzelné, že by bylo škoda si je nechávat pro sebe. 

//

I'm so excited I can't write in english. :D
Long story short: I made these photos for my friend Anetka with her little family. First I thought I wont publish it anywhere, but just look at it. It's so cute I couldn't help myself. 





Budu ráda za jakýkoliv komentář. Hlavně pokud máte nápad na zlepšení nebo cokoliv. Také mi můžete dát pro inspiraci vědět, jaké články Vás baví. :)

Hezký víkend,
Veronika

//

I will be really happy for any feedback. Let me know what kind of posts you like, what can I improve here or anything what comes to your mind.

Have a beautiful weekend and see you soon,
Veronika

You Might Also Like

0 komentářů

Pravidelní čtenáři