FESTIVAL DIARY | Aerodrome 2017

18:36

Ahoj!
Nemám připravenou výmluvu, proč jsem 3 měsíce nic nezveřejnila. Každopádně se za tu dobu toho spoustu dělo, ale abych z blogu nedělala až moc velký deníček, protože přece jen byl stvořen na sdílení fotek a koncertních + cestovních zážitků, tak o něco málo více osobní jsem na instagramu/ resp. na instastories. Také si jsem vědoma toho, že pár lidí čeká na concert diary z dubnových tokio hotel a slibuju, že to někdy zveřejním. Momentálně to je ale spíš jeden velký RANT na pandoru a jejich organizační schopnosti. což ten koncert sice z organizačního hlediska fakt stál dost za hovno, ale když si na to teď vzpomenu, tak je mi to už jedno a spíš jsem ráda, že jsem zase ty čtyři blby viděla, poprvé v Praze, slyšela živě As young as we are (a další milované písničky) a celkově ten zážitek a radost z koncertu samotného nějak dostat do toho článku - protože to se mi uplně nedaří. Ale nezapoměla jsem na vás holky a pracuju na tom, fakt!  

Dneska ale o Aerodromu... 


..,protože do areálu byl zakázán vstup s jakýmkoliv foťákem (ano i s malým kompaktem), tak fotky předvídatelně stojí za prd, protože iphone má sice supr foťák, ale na koncertech možná tak v první řadě. Takže tenhle článek spíš zasvětím line-upu a., jako jo, asi přihodim i pár fotek, aby to nebylo uplně jenom o mých řečech. 

Jak to ale začalo. Když někdy v listopadu (myslím?) loňského roku oznámili, že Linkin Park vystoupí v Praze na Aerodromu, tak jsem byla jedna z těch bláznů, kteří dopomohli ke spadnutí serveru ticketportalu, jakmile začal předprodej lístků. V tu chvíli jsem netušila v podstatě nic- jaké budou další kapely, s kým tam půjdu, nebo co to je za festival vůbec. Ale měla jsem lístek pod podium na Linkin Park a to bylo to jediný důležitý. Ten uplně původní plán byl totiž jít jen na linkiny, klidně i jako forever alone, ale pak začali přidávat zajímavé kapely a ve chvíli,kdy oznámili, že na Aerodromu zahrají i Simple plan, tak jsem byla nalomená. Sedět/ stát 12+ hodin na přímém slunci, pod podiem v tlačenici na fesťáku jsem zažila a v 15 letech jsem si to dost pravděpodobně i užívala, protože tehdy bych pro první řadu i zabila. Ale teď, ve 22 si připadám jako koncertová babička, která tohle už nemá zapotřebí a je více než spokojená v poslední řadě. (aneb z extrému do extrému). Takže, když mi Editka řikala, že by šla, tak jsem měla radost, protože mi to dalo výmluvu, proč prodat svůj lístek k podiu a koupit obyčejné stání (protože v té době už bylo podium vyprodané a domluvily jsme se, že stání bude prostě lepší). 

Kdyby to bylo jen na mě, tak pravděpodobně přijdu do areálu hodinu předtím, než hrajou Simple plan, ale Edit chtěla Counterfeit, takže jsme v Letňanech byly už chvilku po 12.hodině. Obhlédly areál a zasedly před ZTP tribunou, kde jsme zůstaly, až do úplného konce, když nepočítám výlety do stanu merche a pro pití. Jako první měli hrát Mallory Knox, ale kvůli nehodě nevystupovali, což je škoda, protože jsem na ně byla zrovna hodně zvědavá. 

COUNTERFEIT
Takže první kapela byli fejkové, kteří -díky chybějícím Mallory- měli o něco delší koncert. Já věděla že existují, ale neznala jsem je. za to Ediťák na nich byla už potřetí, takže jsem nepochybovala, že budou stát za to. Ale překvapili i tak! Zatraceně moc překvapili! Takový nářez jsem nečekala. doteď mi zní v hlavě a až příště zavítají do Prahy, tak rozhodně nebudu váhat jestli jít na jejich samostatný koncert!

ROYAL REPUBLIC
RR jsou moje zapomenuté lásky. Poprvé jsem je viděla na Rock for people v roce 2013 (tušim? roky mi vážně moc nejdou. Anyway, to byl ten stejný rok, co tam byli Marsové a Billy Talent).. a právě i díky Billy Talent jsem šla na ně. Long story short, BT hráli na Gambrinus stage/stanu, kde před nima hráli i Royal republic, takže jsem je viděla krásně z první řady a už tehdy se mi strašně líbili. A na Aerodromu opět nezklamali. Spíš naopak!

ENTER SHIKARI
Okay, na tuhle kapelu jsem byla fakt zvědavá, protože kdo nikdy neslyšel o Enter Shikari?! I kvůli tomu hipsta boomu, co kolem nich je jsem čekala něco jiného. Tím mě překvapili, příjemně překvapili, ale overall to zas taková pecka nebyla. Na fesťáku dobrý, ale na koncert bych asi nešla. 

MACHINE GUN KELLY
Nevim moc co tady napsat, abych neurazila nějakého MGK fanouška. Jediné, co tady bylo dobré bylo to, že mě tak strašně nebavil(i), že mi nevadilo sedět a nevidět přes všechny lidi, protože tohle fakt ne. Ale jak řikám, aspoň jsem si jednu hodinu oddáchla a nikdy se nedá zavděčit všem - naopak si myslím, že když jen jeden interpret mě nenadchnul, tak to je pořád hodně dobré skóre na fesťák, protože co si budem, já jsem prostě v hudbě vybíravá.


SIMPLE PLAN
O týhle bandě sekci kočiček jsem už jeden článek psala - když tu měli koncert minulý rok. Tehdy jsem napsala větu, která platí stále: "Nejsem už takový fanda, jako jsem bývala, ale tyhle kluci mě do toho vždycky vtáhnou". Ta jejich neutuchající dobrá nálada, úsměvy, energie - přesně proto je naživo tak miluju!

LINKIN PARK
 First of all.. jít na koncert Linkin Park byl můj už snad dětstký sen, protože Numb jsem poprvé slyšela ve 3.třídě a od té doby jsem se jich víceméně nezbavila. Nejblíže ke koncertu jsem měla v roce 2014, když byli v Polsku a my už plánovali cestu. jenže ve stejný den jsem měla předávání maturitního vysvědčení a tak jsem se rozhodla obětovat a nejít na koncert, protože už takhle jsem místo maturáku byla na koncertu YMAS (a mohla bych pokračovat). 
Takže popravdě já bych byla nadšená asi z mála, ALE oni předčili všechna očekávání. Na živo jsou přímo neskutečný. a zahráli mi naprosto všechny moje blíbené písničky, takže já jsem daleko více než spokojená. tohle byl koncert století! 

You Might Also Like

0 komentářů

Pravidelní čtenáři