#KARELTRIP: Tokio Hotel ve Vídni

20:47

Ahoj!
V nadcházejících týdnech se tady, ani nikde jinde na mých sociálních sítích, nevyhnete hashtagu KarelTrip2. Tohle berte jako můj warning a kdo nemáte rádi koncertní a cestovní fotky, feel free to leave. Takže, než to tu zaspamuju druhým karlovským výletem, tak by bylo asi fajn říct něco o tom původním.


Lidé co mě sledovali, už před tímhle blogem, tak #KarelTrip příběh slyšeli už stokrát, mě ale asi nikdy nepřestane bavit, tak here we go again.

Pokud jste překvapení, že Tokio Hotel ještě existujou a jejich kariera neskončila v roce 2005 po Durch den monsun, tak doporučuju jejich youtube kanál, kde jsou všechny songy z posledního alba a singlu. A ani neumim vybrat ty nejnej, ale pro mě srdcovky jsou The heart get no sleep, As young as we are a Easy. tak si to pusťte a dejte jim šanci. 

Všechno to začalo v únoru 2015, kdy jsem se po podívání na THTV epizodu rozhodla, že tyhle čtyry idioty prostě musim vidět naživo konečně. Not gonna lie, jejich stará hudba mi nic moc neříká, až při Humanoidovi jsem začala přemýšlet, že bych šla na jejich pražský koncert, jenže v té době (2010) jsem ještě neměla žádné kamarádky, co by je poslouchaly a tak jsem nešla. Paradox je, že když jsem konečně měla docela dost kamarádů, co z nich byli paf a jezdili na jejich koncerty po celé Evropě, tak si zas ty tukani vzali 5letou pauzu, během které většina těch původních fanoušků na ně zapomněla. Tak jsem si vzala od nich pauzu taky, fangirlovala jiné kapely a popravdě ani nevěřila, že se kdy vrátí. Vrátili! Vydali album Kings of Suburbia a pár měsíců na to jeli světové Feel it All turné. Jedinej problém... Nenaplánovali koncert v Praze. A já se do KOS totálně zamilovala a to na elektronickou hudbu moc nejsem, ale tohle album je prostě masterpiece! Takže, jak už jsem psala, po epizodě "Where the magic happens" jsem se rozhodla, že pojedu klidně do zahraničí.

A tak jsme se daly dohromady s Ediťákem, která je skvělý koncertní parťák, koupily lístky do Vídně a za necelý měsíc jsme seděly ve žlutém busu směr Wien. A fakt to byl koncert roku! Jasně, bylo spousta věcí, co se uplně nepovedla, nebo jsem u nich ztrácela nervy,. jako celková organizace (surprise surprise), maďarské fanynky, že celý den pršelo, byla zima, bolela mě hlava a byla jsem nachcípaná, ale overall to prostě bylo strašně skvělé a myslim, že jsme si to s Editkou fakt užily!

První den: příjezd, ubytování se a koncert.
Druhý den: Vídeň a večer odjezd
 that hair tho

Proto jsem letos vlastně ani neváhala, když jsem se dozvěděla, že v rámci turné k novému albu tentokrát přijedou i do Prahy - po 7.letech! To bylo v dubnu, kde jsem opět byla s Edit a koncert byl super, kluci byli super, ale organizátoři opět dokázali pěkně zkazit náladu před koncertem. O tomhle koncertě jsem sice slíbila článek, ale tím že nemám moc fotek, tak by to byl spíš koncertní deníček a kdybych měla dopsat, to co jsem rozepsala v dubnu tak by to byl jeden velký rant na pandoru a to nechci, protože koncert byl vážně skvělý!

No a teď nás čeká #KarelTrip2. Ve čtvrtek ráno odjíždíme do Berlína s holkama, v pátek je koncert a v sobotu večer se vracíme, takže kromě koncertu si užijeme i můj milovaný Berlín! A necelý týden potom nás čeká asi největší dobrodružství... ale o tom zas jindy, jo?

Fotky z koncertu: 

You Might Also Like

0 komentářů

Pravidelní čtenáři