AMSTERDAM DIARY: mobile pics & videos

15:43

Ahoj!
jak jsem v minulém článku z Amstru už zmínila, dneska to bude travel diary. Původní plán byl trochu jiný, ale vzhledem k tomu, že zas tolik těch fotek z mobilu nemam, tak jsem se rozhodla to pospojovat vše dohromady i s vlogy, které mám teď konečně také všechny hotové.



1. den
První den, aka přílet do Amstru. Dobrodružství začíná asi nejlepším letem, jaký jsme zažila, pokračuje hledáním se na letišti a naší neschopností pochopit jejich jízdenkový systém v metru a končí... v posteli. To všechno a mezitím je zaznamenané ve vlogu...





2. den
Já vlastně ani nevim, co tady psát, protože když se podíváte na vlogy, tak tam víceméně celý náš den je., nebo teda alespoň to nejdůležitější. Anyway, druhý den jsme vyrazily do centra. Počasí stálo dost za prd, foukal vítr jako blázen a pocitově bylo hodně pod nulou, takže jsme jako první jely k Rijksmuseu. Které je fakt krásný, ale přišlo mi, že jsme jediné turistky, kdo si ho vůbec všiml, všichni ostatní šplhali po nápisu I AMSTERDAM. :D
První zastávka byla Moco museum, kde probíhá výstava Banksy: laugh now. A to mě vážně hodně bavilo a doporučila bych to každému, kdo alespoň vzdáleně tuší, kdo je Banksy.
Potom jsme popojely do centra, procházely se po kolem (a po primarku), bojovaly s větrem, ale taky šly trochu do kolem z toho, jak je Amstr krásnej!




3. den
Na třetí den jsme neměly vůbec žádný plán.., jen, že pojedeme zase do centra, projdeme to tam kde jsme předtím nebyly nebo to jen rychle prolítly a no.., podívejte se na vlog :D




4. den
aka.. den D!
Den kvůli kterému jsme do toho Amstru letěly! Také jsme se celý den psychicky připravovaly na Jardu (a Shannona of course) a šetřily síly. Proto žádný jiný než concert-related fotky z tohodle dne nemám a ty koncertní můžete vidět v tomhle článku.




5. den
Poslední den. ani jsem už nenatáčela. Teda natáčela, ale nezeditovala, protože i mě to přišlo moc jednotvárné. Kromě toho, že jsme se kolem poledne check-outovaly a jely na letiště, kde jsme několik hodin čekaly jsme totiž nic jiného ten den nedělaly.. a jestli máte rádi cestovací vlogy, tak doporučuju můj uplně první, ten je taky víceméně o ničem, jen o té cestě do Amstru :D


No a to by k Amsterdamským článkům bylo vše. Už se nemůžu dočkat, až se tam zase podívam, stejně jako doufám, že Marsové brzo přijedou do Prahy i s Tomem. No a jestli vás mrzí, že tyhle koncertně-cestovací články končí, tak dont worry.. už připravuju články a videa z Berlína, kde jsme jak jinak byly opět na Karlech! :D

You Might Also Like

0 komentářů

Pravidelní čtenáři